Tuesday, February 8, 2011

suratan atau kebetulan...

8/2/2011~~>11.06 malam..

Entah kenapa tetiba rase cdeh, sebak, kecewa dan serumpun dgn perkataan2 ini....padahal semalam baru bezday aku...tp dah di kurniakan dengan rase seperti ini...bukan nk ckp., tp aku x suka dgn perasaan ini....kejam, kejam,kejam,,( wah2 emo la plak)..xtau ape yg ade dlm fikiran dan hati aku...melampau, melampau sesngt,,huhuhuhu...

from now untill end...i hate this feeling very much..hohohoho...




so, before sleep, saya dedikasikan untuk awak, seseorang yg penah hadir dalam hidup saya.suatu masa yg lalu: 

saya sebenarnya teringin sangat  nak jadi  mimpi yang paling  indah dalam tidur awak...(x boleh kew)
saya ingin nak jadi sesuatu yang boleh awak rindu,( tu pun xleh kew)
tp xpe tetiba langkah saya terhenti, perlahan2..
sebab ape tau..sebab saya dah letih...sangat..

kadang2 saya nk jadi somethingyang bolh awak sentuh
kadang2 saya nk sangat awak  selalu bersama saya..(tp x boleh)
sebab lau xde awak, mesti hidup saya sepi jek memanjang..
tp nak buat camne, bayang awak selalu mengekori saya..( takut pon ade )

awak nie kan dah seperti nynyian dalam hidup saya,
ibaratnye kalau musik xde..hidup saya akan kosong..
bukan apa sebab saya  selalu sangat rindukan  awak...
dan setiap udara yang saya hirup dan keluarkan mesti ade awak...
(knp ek, saya pon x faham knp)

saya dah cakap hanya awak jek yang boleh buat saya tenang,
 tanpa awak saya rase sangat kehilangan semua benda yag wujud dalam hidup saya.
kejamnya awak....saya nk sangat awak selalu ade bersama saya.
tapi nk wat camne xde jodoh kite, so, saya kenala terima
lame kelamaan, hidup saya  jadi sepi.....
rindu serindu rindu nye kat awak...



so, saya dedikasikan ini untuk awak...

sebelumnya kau pergi, renunglah aku di sini
kerana, mungkin kita takkan bersua lagi
dan anggaplah pertemuan ini yang terakhir
pasti dah x payah nk kesal ats apa yg terjadi

banyak sudh pengorbanan telah saya pertaruhkan
'mungkin bg awk x bermakna, sbb awk kata ia bnyak menguris rasa
utk tu maafkanlah saya
kalau saya menggangu ketenangan, dan mungkin awk x perlukn kehadiran saya

banyak dugaan kita lalui
tp hujungnya x seidah apa yg kita impi
ia jd igauan ngeri kita
tp nk wat camne, ia dah berlaku

walau apapun saya terima salam perpisahan dari awak
dan segalanya saya jdkan kenangan yang paling indah dalam hidup saya
biarkan ia berlaku..
dan kini apa yg lebih penting awk dgn cara hidup awk.
saya dgn cara hidup saya.

p/s: maafkn saya awk..hanya dgn cara ini jek dapat lepaskn rindu saya pada awk...huhuhuh..sebab awk yg penh saya cinta dan penah saya rindu suatu masa dahulu...so, x slhkn..sbb sekrg sya dah terima salam perpishn dr awk....





nak camne, tp terpaksa buat cam kat bawah...




 Good Bye LOVE....



1 comment:

  1. apa makna disebalik kata2 awak ni ek?awak masih mengharap pada y dulu ke?ke awak masih tak dapat nak lupakan die?rasa lain plak saya bila bca bnda ni mlm ni

    ReplyDelete