Monday, February 7, 2011

hepi bezday to me!!Rosmanora..70022011

Selamat Hari Lahir Rosmanora Osman..
hari nie 07022011..alhamdulillah genaplah usia aku 23 tahun...
jadi sempena hari lahirku...aku memohon kepada pencipta untuk terus merahmati hidupku di dunia dan akhirat. jadi sempena hari yang bermakna , aku ingin dedikasi ucapan untuk org yg penah hadir dalam
hidupku...



  • En Osman&Pn Hasmah : 
  • Tq very much kerana melahir dan membesarkan aku sehingga menjadi seorang insan yang sihat tubuh badan serta berjaya seperti hari ini. jasa dan pergorbanan mak dan ayah tak terbalas dan xternilai dengan wang ringgit.
  • P/S : "terus doakan Nora berjaya di dunia dan akhirat" 



  • Buat Kakak/abang/adik.:
  •  kak T, kak Zam, abe udy, kak ena ...adeq da...tersayang
  •  terima kasih untuk segalanya, untuk persahabatan, kebahagiaan waktu kecil--> dewasa..
  • terima kasih jugak ats kenangan terindah yang telah di cipta bersama2...kenangan sebelum kenal dunia hingga kenangan mendirikan rumah tangga...terlalu indah..tuk di kenang..
  •  TQ so Much..saya bangga dapat kakak, , abang, adik cam korang yang sporting and tak penah berkira...



  • tuk anak sedara yang comel2 belaka...aiman, amira, anisha, umairah, irdina, darwisy..
  • terima kasih cinta kerana menjadi penghibur 'mak tam' saat suka dan duka
  • harap u all semua menjadi anak2 yang soleh dan solehah serta menjadi penyejuk mata dan penawar hati di hati keluarga... 
  • love u all alwayz.....in my heart...nothing gonna change my love for you...

  • Tuk kengkawan yang aku kenal semasa tadika, sekolah ren& menengah, kawan ukm, kawan kat facebook...dan semua yang mengenali diri ini..tq kerana sudi menjadi kawan, teman an sahabatku dunia dan akhirat...
  • gud luck tuk semua..
  • kenangi sebuah persahabatn walau hanya sementara..
  • tuk wanie, lala, linda,,tnks tuk secret recipe...luv u alwayz..

-->Ini adalah antara aspirasi hidupku yang telah banyak membantu aku berjalan, berlari, mendaki, menuruni dan orang yang sama2 menangis dan ketawa bersama..<--

..;) Kamar hatiku sekian lama suram dan sepi kekosongan..aku mencari insan sejati tuk menemani hidupku...menyayangi dan di sayangi, mengasihi dan di kasihi, merindui dan di rindui..saling mengerti di hati.. 
aku harap hanya keikhlasan , dan kurindu keramahan, aku ingin kemesraan berkekalan berpanjangan...

                                    

1 comment:

  1. saya suka sangt baca tulisan awak ni,mcm nakmenitis je air mata saya baca ni,mmg awak susun ayat dalam ni ek.bgs sangt2.saya suka dgn penulisan mcm ni

    ReplyDelete