Tuesday, February 15, 2011

Bukan Cinta Biasa..❤


Hati saya telah bersedia menerima seseorang..saya temui dia..saya akui saya telah pun sukai dia semenjak pertemuan pertama...saya temui dia secara tidak sengaja di laman FB..masa tu hati saya berbunga, kerana saya sedar saya sukai dia dan mula merindui dia..patutla sebelum nie hati saya tidak terbuka untuk sesiapa...rupanya saya dah mula jatuh cinta pada die....saya memulakan bicara dan mengenalinya di laman fb melalui private massege..hari demi hari saya tahu saya telah jatuh cinta.... saya juga tiada alasan mengapa saya begitu sukai die dan jatuh cinta padanya.. 
kadang2 cinta terlalu kejam,..menyintai seseorang yang takkan kita miliki..lalu mengapa ia perlu hadir..pujangga pernah kata, kita akan jumpa yang salah sebelum menemui jodoh kita yang sebenar,,,...
( sekadar kongsi) tp x semua camtukan...Allah maha Adil..dia tahu apa yang terbaik buat umatnya... 
setiap malam saya berdoa, agar cinta ini di balas olehnya..dan bukan bertepuk sebelah tangan...to my  person i really luv u, if u read this u will know how i really luv u..


hargai bila kita berdua, ingati bila kita sunyi
fahami bila hati kita keliru, nasihati bila kita terleka dan maafkan bila hati kita terluka

CINTA
Buat diri saya rasa happy dan bahagia. sebab saya tahu bahawa mustahil diri ini tidak di cinta.
sekurang-kurangnya oleh yang maha Esa, walau seluruh manusia tidak mempedulikan saya..


No comments:

Post a Comment