Saturday, January 15, 2011

sehari dalam hidupku...

tarikh: 14 jan 2011 jumaat....
lokasi sekitar putrajaya dan ICity


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
Alhamdulilah, kita masih diberi peluang untuk bernafas pada hari ini untuk kita terus menjalankan tugas sebagai hambaNya di muka bumi ini. Semoga hari ini lebih baik dari semalam.
pada aku hadiah terbaik : pErSaHabaTaN iTu LebiH MaNis DaRipaDa maDu..LebiH daLam daRipaDa LauTan..LebiH JauH daRiPada aWaN..DaN LeBiH bErmaKna daRipaDa HiduP..


so, apa yang aku nk cakap nie...aku cukup menghargai sahabat...kerana dia juga ada rasa takut, sedih dan kecewa seperti mana kita memerlukan sahabat, seorang sahabat juga memerlukan kita untuk menjadi sahabatnya. 



HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN KERANA DISEBALIKNYA TERSIMPUL SEGALA-GALANYA...

thnks a lot  for wani, lala and linda..sebab telah menceriakan kehidupanku dan telah mecipta kenangan indah bersama...ku.. and akan aku kenang ia  di sepanjang hidup ini.. Thank you ALLAH kerana mengurniakan aku  sahabat seperti anda..LUV U aLL always..


 pekena KFC..

 pilih baju di reject shop

Leen, xnk beli kew seluar nie??

buat2 muka lapar..tp sebenarnya dah kenyang..hahha

p lagi, hobi la..karaok..lepas tension...(koya)

sama x? i like smile (: ..emmmm

cam kat korea jek.hahha..(bila la pat g sane)  

wah...cantek nye  bridge nie..

lam masjid putrajaya..tugu solat maghrib..(: cntek gak lau baju konvo wane pink..hukhukhuk)

wat2 bace buku yg baru di beli...best..

nie la novel yg aku baru beli--> panggil aku NAJIHA..best citernyer..

nie duk kat Icity..nie kali ke 2 ak g..xde pe yg best pon..
wat penat jek jalan2 kat cnie..tuk kawan2 yg nk g,, ak berani ckp xyah la g..
xde pe yg menarik pong..hahhah ( jahat) pe2 pon..dah sampai..layan jek la..



2 comments: